maanantai 2. huhtikuuta 2012

Keltaista

Olen hullaantunut keltaiseen, ehkä olen jo siitä maininnutkin. Viikonloppuna olin vanhemman poikani kanssa kenkä- ja vaateostoksilla (ihme tapahtui, hän suostui lähtemään ilman valitusta) ja pitihän äidinkin saada jotain pientä kivaa. Se pieni kiva oli keltainen kynsilakka. Ostin kynsilakan H&M:stä, koska en halunnut maksaa siitä kovin paljon. Olisihan saattanut käydä niin, että en olisi pitänyt keltaisista kynsistä. Olisi saattanut käydä, vaan eipä käynyt.
















Se huono puoli näissä kirkaan värisissä lakoissa on, että niitä ei meinaa saada sitten millään levitettyä siististi niin että jälki olisi tasaista. No, jotenkin kohtuullisesti homma sujui eilen illalla. Taustalla noin kuukausi sitten ostamani huivi, joka on ollut suosikkini tänä keväänä ja kuten kuvasta näkyy, se on keltainen.

Pääsiäistunnelmissa kynsiä myöten. Pienestä se ilo irtoaa.

3 kommenttia:

  1. Mä ostin keltaisen kynsilakan Gina Tricosta ja se on tosi peittävää ja kestävää lakkaa, suosittelen todella! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana väri, onko se luonnossakin hieman vihreään shiftaava?

    VastaaPoista
  3. Ehkä hivenen vihreään shiftaava on, riippuu tosin vähän siitä, että missä valossa katsoo. Tykkään kyllä kovasti. Mulla on kynsilakkojen kanssa niin, että mitä kirkkaampi ja erikoisempi väri, sitä enemmän tuntuu omalta. Perusvaaleat ja helmiäiset ei nappaa yhtään. Musta on myös tosi jees.

    VastaaPoista